Audyt SEO strony www w 9 punktach

SEO i SEM

Czy Twoja strona www jest poprawnie zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania i sprzedaży? Czy probowałeś kiedykolwiek przeprowadzić audyt SEO bądź ogólny audyt www?

Jeśli masz wątpliwości, przedstawiamy elementy analizy, jakie wykorzystujemy do badania stron www i landing page'y pod kątem SEO (widoczności w wyszukiwarce internetowej)

1. słowa kluczowe www

2. identyfikacja konkurencji

3. porównanie z konkurencją

4. źródła ruchu na stronie

5. audyt kontentu strony

6. analiza techniczna strony

7. parametry domen
www

8. analiza
treści multimedialnych

9. pozycja strony w wyszukiwarce Google

Jakich materiałów możesz spodziewać się w wyniku audytu?

Poza materiałami analitycznymi - wynikami 9-punktowego audytu, o którym wspominamy wyżej, otrzymasz propozycje ewentualnych zmian i usprawnień oraz dodatkowe rekomendacje:

1. Najbardziej perspektywicznych fraz kluczowych

2. Zestawy sugestii względem różnych wyszukiwarek.

3. Zestaw synonimów fraz kluczowych

4. Tematy oparte na słowach kluczowych do rozwinięcia na stronie

5. Propozycje domen

Polecamy także nasze teksty na temat:

a) bezpieczeństwa www:  Jak zabezpieczyć stronę zbudowaną na WordPressie?

b) audyt SEO content marketingu: Analiza SEO content marketingu

Śmiało!

Napisz do nas - w sprawie audytu lub zmian na Twojej stronie, a jeden z naszych przedstawicieli odpowie
tak szybko, jak tylko będzie to możliwe! Maksymalnie w 24godziny!

(tak, w weekendy też!)

Email
gdzie sa moje zasiegi, facebooku grafika

Gdzie są moje zasięgi, Facebooku?!?

Niedawne badanie firmy NapoleonCat dotyczące zasięgów zarówno dużych, jak i średnich i małych fanpage'y na Facebooku, wykazała jasno - zasięgi spadają w ogromnym stopniu nie tylko w płatnych wynikach ale również w wynikach organicznych! W przypadku dużych fanpage'y jest to nawet 33 procent w ciągu kwartału! Przedstawiamy zaskakujące wnioski jakie nasuwają się po analizie badania.

więcej

Reklamy kontaktowe: najlepsze praktyki

Nie ma lepszego pomysłu na zdobywanie kontaktów na Facebooku i Instagramie niż reklama kontaktowa czyli leads ads. Z pierwszego spojrzenia jest zupełnie nie do odróżnienia od zwykłej facebookowej czy instagramowej reklamy. Czym się wyróżnia? W poniższym tekście opisujemy najlepsze sposoby ich wykorzystania .

więcej

5 najlepszych sloganów wszechczasów

Dobre hasło reklamowe będzie towarzyszyć marce przez lata. Jeżeli slogan będzie pasował do firmy – stanie się niezrównanym narzędziem wpływających na wizerunek. Pytaliście o przykłady więc przedstawiamy nasze subiektywne zestawienie 5 najlepszych sloganów wszechczasów.

więcej

O hashtagach słów kilka – jak wykorzystać hastagi? #hashtag

Hashtagi pierwszy raz użyto 10 lat temu na Twiterze i na początku były tylko ciekawostką. Teraz – są wykorzystywane w praktycznie wszystkich sieciach społecznościowych i nie wyobrażamy sobie bez nich dzisiejszych social mediów. Opowiadamy, na co zwrócić uwagę wykorzystując hastagi i czego unikać.

więcej

Content marketing dla pracodawcy

Content marketing dla pracodawcy Idee i pomysły Content marketing jest ważny nie tylko w kontekście postrzegania Twojej organizacji przez klientów lub konsumentów. Content marketing jest nie mniej istotnym narzędziem employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego....
więcej

Śmiało!

Napisz do nas lub zostaw numer telefonu - oddzwonimy najpóźniej w ciągu 24 godzin!