articles&news

Słów kilka o hashtagach...

Hashtagi pierwszy raz użyto 10 lat temu na Twiterze i na początku były tylko ciekawostką. Teraz są wykorzystywane w praktycznie wszystkich sieciach społecznościowych i nie wyobrażamy sobie bez nich dzisiejszych social mediów. Opowiadamy, na co zwrócić uwagę wykorzystując hashtagi i czego unikać.

Pomóż mi odnaleźć…

Zaczynając rozmowę o tym narzędziu nie sposób pominąć jego nadrzędnej i najważniejszej funkcji – ułatwiania odnalezienia treści. Social media to niekończące się strony tekstu, użytkownicy korzystają więc z hashtagów, by znaleźć interesujące treści. Używając hashtaga w komunikacji możesz włączyć się do konwersacji która zyskuje na popularności i jest związana z twoją marką. To nietrudny sposób na zwiększenie zasięgu Twoich działań. Dodatkową korzyścią z agregacji treści przez hashtagi jest możliwość analizy treści zamieszczonych w tagach powiązanych z marką ze strony fanów. Jest to świetna baza inspiracji do przyszłych działań.

Najlepiej widać to na Twitterze, np. głośny ostatnio pomysł zburzenia Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie jest teraz na topie hashtagu PKiN. Jeżeli interesuje kogoś ta treść to praktycznie wszystkie informacje (włącznie z mnóstwem emocji i pomysłów fanów) są na ten temat są jednym miejscu:

 

Brakuje Ci pomysłu na aktywację? Stwórz nowy hashtag!

Hashtag powiązany z danym produktem/usługą czy też aktywacją jest świetnym sposobem na rozpoczęcie konwersacji z fanami. Ten sposób jest idealny na zapowiedzenie konkursu i wytworzenie buzzu przed rozpoczęciem aktywacji ale również może być traktowany jako część zadania konkursowego – niech fani wykorzystują go do postów konkursowych 🙂

Przykład? Nasza kampania dla KLM pod nazwą #kochamCIEmamo

 

Uśmiechnij się do fanów 🙂

Zastosowanie, które swego czasu często przybierało przesadzoną formę – nie należy o niej zapominać ale powinniśmy stosować ją z umiarem. Hashtag, dobrze wpasowany w żart łatwo może stać się viralem, który zwiększy zasięg i złagodzi „nudny” wizerunek marki czy też konkretnego produktu. Piękny przykład jak hashtag może stać się motorem całej kampanii w wielu mediach? #DontKillSeanBean

 

#nie #przesadzaj #z #ilością #hashtagów #w #swoich #postach

Pamiętaj – twoje aktywności muszą mieć konkretny cel. Hashtagi to świetne narzędzie ale stosowane w dużej ilości sprawiają, że profil staje nieczytelny i zabałaganiony niezwiązaną ze sobą treścią. Zbyt duża ilość tagów odrzuca przeciętnego fana - nie może się on odnaleźć w natłoku informacji. Przez takie nieumiejętnie działania, zastosowanie hastagów mogą przynieść skutek odwrotny od zamierzonego! Wszystko z umiarem!

 

#blog #marketing #socialmedia #reklama #facebook #twitter #poradnik

😉

 

Zostaw maila, a prześlemy Ci informacje o kolejnych materiałach

Szukasz pomysłów dla Twojej instytucji lub marki?

wyślij nam wiadomość

Śmiało!

Napisz do nas , a jeden z naszych przedstawicieli odpowie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe! Maksymalnie w 24godziny!
(tak, w weekendy też!)

gdzie sa moje zasiegi, facebooku grafika

Gdzie są moje zasięgi, Facebooku?!?

Niedawne badanie firmy NapoleonCat dotyczące zasięgów zarówno dużych, jak i średnich i małych fanpage'y na Facebooku, wykazała jasno - zasięgi spadają w ogromnym stopniu nie tylko w płatnych wynikach ale również w wynikach organicznych! W przypadku dużych fanpage'y jest to nawet 33 procent w ciągu kwartału! Przedstawiamy zaskakujące wnioski jakie nasuwają się po analizie badania.

więcej

Reklamy kontaktowe: najlepsze praktyki

Nie ma lepszego pomysłu na zdobywanie kontaktów na Facebooku i Instagramie niż reklama kontaktowa czyli leads ads. Z pierwszego spojrzenia jest zupełnie nie do odróżnienia od zwykłej facebookowej czy instagramowej reklamy. Czym się wyróżnia? W poniższym tekście opisujemy najlepsze sposoby ich wykorzystania .

więcej

5 najlepszych sloganów wszechczasów

Dobre hasło reklamowe będzie towarzyszyć marce przez lata. Jeżeli slogan będzie pasował do firmy – stanie się niezrównanym narzędziem wpływających na wizerunek. Pytaliście o przykłady więc przedstawiamy nasze subiektywne zestawienie 5 najlepszych sloganów wszechczasów.

więcej

O hashtagach słów kilka – jak wykorzystać hastagi? #hashtag

Hashtagi pierwszy raz użyto 10 lat temu na Twiterze i na początku były tylko ciekawostką. Teraz – są wykorzystywane w praktycznie wszystkich sieciach społecznościowych i nie wyobrażamy sobie bez nich dzisiejszych social mediów. Opowiadamy, na co zwrócić uwagę wykorzystując hastagi i czego unikać.

więcej

Content marketing dla pracodawcy

Content marketing dla pracodawcy Idee i pomysły Content marketing jest ważny nie tylko w kontekście postrzegania Twojej organizacji przez klientów lub konsumentów. Content marketing jest nie mniej istotnym narzędziem employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego....
więcej