articles&news

Jak stworzyć dobry content do internetu?
Poradnik początkującego copywritera

Idee i pomysły

Myślisz, że piszesz świetne teksty ale szef uważa coś innego? A może dopiero chcesz być copywriterem i nie wiesz na co zwracać szczególną uwagę? Przedstawiamy kilka porad, które dla starych wyjadaczy może są oczywiste ale nawet oni czasami o nich zapominają.

 

1. Używaj prostych, zrozumiałych słów i zwrotów.

Wyrafinowany copywriting to coś wyjątkowego ale... zachowaj taką formę na dłuższe teksty, do konkretnego odbiorcy.

Krótkie copy powinno uderzać w samo sedno i zawierać frazy będące powszechnie w użyciu.

 

2. Nie top odbiorcy w szczegółach.

Zostaw ekstrawaganckie szczegóły dla dłuższych form tekstowych.

Inaczej Twój odbiorca nie zapamięta przekazu lub skupi się właśnie na szczegółach... No, chyba, że o to Ci chodzi?

 

3. Dobrze poznaj swój produkt

Nie zaczynaj pisania bez sprawdzenia tego, co chcesz zareklamować.

Opowiedz odbiorcy o korzyściach, jakie znasz z użycia reklamowanego produktu.

 

4. Powiedz wprost, co trzeba zrobić.

Przykładowo, jeśli chcesz pozyskać dane kontaktowe w zamian za darmową prezentację, napisz "podaj email, aby ściągnąć prezentację".

Pamiętaj - po kliknięciu w ten tekst, powinien otworzyć się formularz, a po jego wysłaniu - strona z prezentacją 🙂

 

Infografika do pobrania

Zostaw maila, a prześlemy Ci informacje o kolejnych materiałach

Szukasz pomysłów dla Twojej instytucji lub marki?

wyślij nam wiadomość

Śmiało!

Napisz do nas , a jeden z naszych przedstawicieli odpowie tak szybko, jak tylko będzie to możliwe! Maksymalnie w 24godziny!
(tak, w weekendy też!)

gdzie sa moje zasiegi, facebooku grafika

Gdzie są moje zasięgi, Facebooku?!?

Niedawne badanie firmy NapoleonCat dotyczące zasięgów zarówno dużych, jak i średnich i małych fanpage'y na Facebooku, wykazała jasno - zasięgi spadają w ogromnym stopniu nie tylko w płatnych wynikach ale również w wynikach organicznych! W przypadku dużych fanpage'y jest to nawet 33 procent w ciągu kwartału! Przedstawiamy zaskakujące wnioski jakie nasuwają się po analizie badania.

więcej

Reklamy kontaktowe: najlepsze praktyki

Nie ma lepszego pomysłu na zdobywanie kontaktów na Facebooku i Instagramie niż reklama kontaktowa czyli leads ads. Z pierwszego spojrzenia jest zupełnie nie do odróżnienia od zwykłej facebookowej czy instagramowej reklamy. Czym się wyróżnia? W poniższym tekście opisujemy najlepsze sposoby ich wykorzystania .

więcej

5 najlepszych sloganów wszechczasów

Dobre hasło reklamowe będzie towarzyszyć marce przez lata. Jeżeli slogan będzie pasował do firmy – stanie się niezrównanym narzędziem wpływających na wizerunek. Pytaliście o przykłady więc przedstawiamy nasze subiektywne zestawienie 5 najlepszych sloganów wszechczasów.

więcej

O hashtagach słów kilka – jak wykorzystać hastagi? #hashtag

Hashtagi pierwszy raz użyto 10 lat temu na Twiterze i na początku były tylko ciekawostką. Teraz – są wykorzystywane w praktycznie wszystkich sieciach społecznościowych i nie wyobrażamy sobie bez nich dzisiejszych social mediów. Opowiadamy, na co zwrócić uwagę wykorzystując hastagi i czego unikać.

więcej

Content marketing dla pracodawcy

Content marketing dla pracodawcy Idee i pomysły Content marketing jest ważny nie tylko w kontekście postrzegania Twojej organizacji przez klientów lub konsumentów. Content marketing jest nie mniej istotnym narzędziem employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego....
więcej